duminică, 15 septembrie 2013



VOLKSWAGEN  PASSAT B7
Schuco

      VW Passat  B6 a fost redesenat de Klaus Bischoff și Walter de Silva, și a fost prezentat la Paris Motor Show în septembrie 2009. Deși redenumit  "B7", masina nu este un model complet nou. Facelift-ul s-a limitat la noi  panouri externe ale caroseriei, excepție facand  cupola si geamurile, cu proeminente schimbări în grila frontala si la faruri. Înălțimea și lățimea totală dimensiunile sunt neschimbate fata de B6 Passat, în timp ce lungimea crește cu 4 mm. Noile caracteristici includ un sistem de detectare a oboselii soferului și un  sistem automat  de "frânare de urgență" in oras. Modelul a ajuns la dealeri în ianuarie 2010.
      Interiorul prezenta modificări minore comparativ cu B6, deși tabloul de bord  rămâne neschimbat.

       Macheta este produsa de Schuco, la standarde ridicate și nivel de detalii similar cu Minichamps .









      The VW B6 Passat was facelifted by Klaus Bischoff and Walter de Silva, and was unveiled at the Paris Motor Show in September 2009. Although designated "B7", the car is not an all-new model. The facelift resulted in new external body panels except for the roof and glasshouse, with the prominent changes to the grille and headlights. Overall height and width dimensions are unchanged from the B6 Passat, while length increases by 4 mm. New features include a fatigue detection system and an automatic "city emergency braking" system. It arrived at dealerships in January 2010.
      The interior featured minor detail changes from the B6, although the basic dashboard design remain unchanged.
 
      The scale modell is produced by Schuco, with similar high-standards and level of details as Minichamps.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu